16 – 20 mai 2022

Ce este BCDs?

BCDs (BEST Company Days) este un eveniment dedicat studenților de la Universitatea Transilvania, eveniment în cadrul căruia vei avea oportunitatea de a interacționa cu angajatorii și companiile în vederea dezvoltarii propriilor cunoștințe, dar poți avea și posibilitatea de a obține un internship sau chiar un loc de muncă, să faci un pas spre cariera pe care ți-o dorești.
Înscrie-te chiar acum la evenimentul BEST Company Day și vei avea oportunitatea de a descoperi informații noi, ce te vor ajuta în viitorul tău profesional.

De ce ar trebui să participi?

Perspective

Vei avea ocazia să vezi cum se lucrează în companii de renume.

Informații

Vei afla lucruri care îți vor fi folositoare în viitoarea ta carieră, indiferent de domeniul în care vei lucra.

Dezvoltare

Vei cunoaște noi oameni, noi perspective și idei utile pentru dezvoltarea ta profesională.

Programul evenimentului

Ora: 10:00 – 13:00

Activitate: Workshop RAP

Locatie: Institutul de Cercetare-Dezvoltare al Universității Transilvania

Ora: 10:00 – 12:30

Activitate: Workshop RIA

Locatie: Institutul de Cercetare-Dezvoltare al Universității Transilvania

Ora: 10:00 – 11:30

Activitate: Workshop “Școala de bani”

Locatie: Institutul de Cercetare-Dezvoltare al Universității Transilvania

Ora: 10:00 – 13:00

Activitate: Finance or Sales speaker

Locatie: Institutul de Cercetare-Dezvoltare al Universității Transilvania

Ora: 10:00 – 13:00

Activitate: Demo session

Locatie: Colina universității

Despre BEST

BEST Brașov a fost înființată în anul 1997, iar de atunci s-a dezvoltat constant, în prezent fiind una dintre cele mai recunoscute organizații studențești din Brașov. Dintre activitățile și evenimentele BEST Brașov se remarcă competiții IT, schimburi de experiență, sesiuni de training-uri, prezentări de companii.
BEST Braşov are ca scop reprezentarea intereselor studenţilor de la Universitatea Transilvania prin facilitarea comunicării dintre universitate, studenţi şi companii.
Membrii BEST Brașov contribuie la soluţionarea creativă a problemelor studenţilor şi privesc voluntariatul ca o metodă de participare activă şi de educaţie nonformală.
Studenții din BEST dezvoltă evenimente în colaborare cu diverse companii specializate și au ca scop atât dezvoltarea studenţilor Universității Transilvania pe plan personal, cât şi pe plan profesional.

Parteneri

Concept Școala de Bani

Scopul programului este să îi ajute pe români să-și înțeleagă și să-și administreze mai bine bugetul și să-i facă să fie conștienți de factorii care le influențează deciziile financiare

Prin interacțiune directă în cadrul cursurilor noastre care au avut loc în companii, organizații nonprofit, instituții publice, universități, licee și școli le-am vorbit participanților despre obiective financiare, buget personal, riscuri și fond de rezervă, pensii, investiții și responsabilitate financiară

Ce învață participanții la cursurile noastre gratuite?

  • Cum să ia decizii financiare mai bune – regula 20/50/30;
  • Cum să își facă un fond de rezervă sau să și-l mărească, după caz;
  • Cum să eficientizeze cheltuielile și să devină creativi în reutilizarea produselor vechi;
  • Acțiuni mici, concrete pe care le pot face imediat după curs pentru a-și gestiona mai bine bugetul: “factorul latte”, “plătește-te pe tine prima data”

La Continental Sibiu sunt fabricate anual aproximativ 35 de milioane de unități electronice de control. Printre produsele dezvoltate, testate și fabricate în Sibiu se numără sistemele inteligente de frânare, sisteme de asistare la condus sau pedala de accelerație care limitează viteza în cazul detectării unui obstacol. Continental Sibiu are în prezent aproximativ 4000 de angajați care combină cunoștințele în dezvoltare software și hardware, experiența în design și simulare, inovația în domeniul inteligenței artificiale, big data și procesele de producție.

RAP Tronic oferă servicii complete de inginerie și proiecte la cheie de la planificare, proiectare, producție, furnizare și configurare, până la punere în funcțiune și servicii postvânzare. Calitatea serviciilor este garantată pe tot parcursul procesului de producție, din momentul în care materiile prime intră în fabrică, până în ultima etapă, când procesul tehnologic este finalizat.

Avem operațiuni în aproape 70 de țări și unul dintre cele mai puternice portofolii de mărci de încredere, de calitate, utilizate de aproape 5 miliarde de oameni din întreaga lume. În timp ce deservim consumatorii din lume, ne angajăm și să fim una dintre cele mai responsabile din punct de vedere social al companiilor din lume. Brandurile, angajații, operațiunile și partenerii P&G lucrează împreună pentru a face această diferență — fiind mai transparenți, construind parteneriate de colaborare, respectând drepturile omului, aprovizionând în mod responsabil, făcând, în general, ceea ce este corect.

Este ceea ce ne deosebește.

Cine suntem noi? Suntem RIA Solutions Group. O echipă energică cu peste 13 ani de experiență în dezvoltare software, 1 sediu în SUA și 3 centre de dezvoltare în Cluj-Napoca, Brașov și Târgu-Mureș, și peste 70 de profesioniști cu experiență angajați. Alătură-te nouă pentru o prezentare despre arhitectura modernă a aplicațiilor de business pentru a afla mai multe despre ce reprezintă integrarea continuă și livrarea, și importanța conductelor de date. Ai șansa de a face parte dintr-o călătorie live TETRIS de la cod la joc!

Echipa noastră

Andreea Androne

Andreea Androne

Participants Responsible

Cristian Galiceanu

Cristian Galiceanu

Event coordinator

Tel: 0756094026

E-mail: cristi.galiceanu99@gmail.com

Mihai Babătă

Mihai Babătă

Graphic Design Responsible

Irina Pașcovici

Irina Pașcovici

Fundraising Responsible

Octavian Cristea

Octavian Cristea

IT Responsible

Laura Marteniuc

Laura Marteniuc

PR Responsible

Te-am convins?